مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

رهنمودهای امام خامنه‌ای باعث شکوفایی کشور است

سردار «خوشبخت» گفت: هر زمانی که به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور عمل کردیم شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های گسترده بودیم که برای ارتقا موقعیت فعلی باید همه ارکان نظام بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشد.
کد خبر: ۶۵۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ - 24March 2024

رهنمودهای مقام معظم رهبری در کشور باعث شکوفایی و پیشرفت‌ گسترده کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در پایان مراسم جز خوانی قران کریم در جمع کارکنان این اداره کل ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: در سالی که گذشت مردم انقلابی و با بصیرت استان کرمانشاه برگه‌های پر افتخاری به تاریخ سراسر غرور انقلاب اسلامی افزودند. قله افتخارات در این استان، مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند بود که همگام با سراسر کشور، امید دشمنان اسلام را به یاس و نا امیدی مبدل ساخت.

سردار خوشبخت با بیان اینکه هر زمانی که به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور عمل کردیم شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های گسترده بودیم، افزود: ایران اسلامی هم اکنون در مسیر رشد و توسعه و تعالی قرار دارد که برای ارتقا موقعیت فعلی باید همه ارکان نظام بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیاد کشور و الخصوص در استان برای حوزه اقتصادی عنوان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌ها راهگشای مشکلات اقتصادی است و حمایت از تولید داخلی و دانش بنیان می‌تواند کشور را به یک قدرت اقتصادی مبدل کند. بایستی با ورود مردم این اتفاق در اقتصاد بیفتد که همان حمایت از اقتصاد مقاومتی یعنی مردم پایه می‌باشد. اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در هر عرصه‌ای که نظام و مردم نیاز به کمک داشته باشند حضور فعال دارد و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای سال جاری در جهت جهش تولید با مشارکت مردم شهید پرور و ولایت مدار استان اهتمام جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار